środa, 17 września 2014

Urodziny!!


   Witam!! Długo coś mnie tu nie było. Dzisiaj (17.09.2014) jako, że są moje urodziny, a także naszej wspaniałej i dziwnej Amiki Salvo mam zaszczy wrzucić tutaj jej zdjęcie. A dokładniej obrazek przedstawiający jej wygląd w pierwszym uniformie Egzorcystki :3 Został zrobiony całkiem dawno i to w uproszczony sposób dlatego mam nadzieję, że mi to wybaczycie :D

Amika Salvo


 Data urodzenia: 17 wrzesień
Wiek: 18 lat
Wzrost:168 cm
Waga: 50 kg
Kolor włosów: Czarne
Kolor oczu: Czarne
Grupa Krwi: AB
Narodowość: Mieszana ( pół-Francuzka, pół-Polka)
Krewni: Matt Nay (brat, nie żyje)
              Shiro Nay (brat?)
              Anastazja Nay (matka, nie żyje)
              Ojciec (nie żyje)
              Tykki Mikk (ojciec chrzestny)
Przynależność: Czarny Zakon
Broń: Kosa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz